גודל פונט

מולטי ויטמין COMFORT לנשים בהריון

את בהריון ואת צריכה ליטול כמות רצינית של ויטמינים ומינרלים: חומצה פולית, ברזל, יוד, ויטמין D ועוד.
הכירי את מולטי ויטמין COMFORT! אבקה טעימה שקל לבלוע.

ת. פרסום:
ת. עדכון אחרון:
זמן קריאה: 3 דקות
מולטי ויטמין קומפורט לנשים בהיריון

בקיצור, הכי חשוב לדעת ש:

  1. מולטי ויטמין בהריון מכיל את כל הוויטמינים והמינרלים שאת והבייבי שלך צריכים, ובכמויות מומלצות
  2. כדאי לזכור ליטול את התוסף מדי יום, כדי שאת והעובר.ית שלך תקבלו את כל הרכיבים התזונתיים באופן קבוע
  3. כדי להקל על עצמך, את מוזמנת להתנסות בתוסף התזונה לנשים בהריון - מולטי ויטמין COMFORT, בצורת אבקה טעימה שקל לבלוע

זה קרה: את בהריון, וכמו מיליארדי נשים לפניך, ואחריך, את מוכנה לעשות הכל כולל הכל למען בריאות העובר.ית שלך. אז מה הדבר הראשון שתבחרי לעשות?

כמו נשים רבות גם את רוצה ומוכנה לעשות שינויים מפליגים באורח החיים שלך: להפסיק לעשן, לותר על אלכוהול, לא להזניח פעילות גופנית ולאכול בריא – כי מהבחינה הזו, את לגמרי אוכלת בשביל שניים. העובר.ית שלך צריכה מגוון גדול של ויטמינים ומינרלים, בדיוק מאלה שנמצאים בצורה מומלצת במולטי ויטמין להריון.

נשים רבות בוחרות להתחיל את השינוי המופלא בחייהן בנטילה של מולטי ויטמין להריון. במצבי עלייה בדרישת הגוף תוספת של ויטמינים ומינרלים לתזונה היא בדרך כלל חשובה, ועל אחת כמה וכמה כשאת בהריון. תכשיר מולטי ויטמין להריון מכיל את המינונים המדויקים של כל מה שאת צריכה ליטול: חומצה פולית, ברזל, ויטמין D ויוד. אגב, המלצת משרד הבריאות ליטול את יוד היא חדשה יחסית ולא כל הנשים מודעות לה, כפי שהן מודעות לצורך בברזל ובחומצה פולית.

אלא שלא תמיד פשוט להכניס שינויים בחיים. ברור שאת יכולה להצליח ביג טיים, אבל בטוח שקצת עזרה לא תזיק: מילה טובה מבן/ת הזוג, עידוד ותמיכה של חברות, השתתפות בקבוצות וקהילות וירטואליות, פגישות קבועות עם רופא.ת נשים ועם אחות מעקב הריון. לכל אלה מצטרף פטנט חדש, מדעי ובטוח: מולטי ויטמין באבקה.

סביר להניח שאת מנוסה ומכירה את הקושי שיש בצורך לזכור לקחת מדי יום תרופות בכלל, ו-ויטמינים ומינרלים. כמו אחרות, בטוח שגם את שכחת מדי פעם ליטול גלולה למניעת הריון או תכשיר אחר לו נזקק בחייך, לפני שנכנסת להריון. ואכן, הקושי הזה עלול להעיק עליך גם במהלך ההריון ולמרות הרצון שלך לעשות הכל, כאמור, כדי לצ’פר ובעיקר לדאוג לבריאותו של הבייבי שבבטנך.

את יכולה כמובן להשתמש בכל מיני אפליקציות ותזכורות דיגיטליות בסמארטפון או על צג המחשב שלך בבית ובעבודה. אלה ודאי יקלו עליך לזכור, אבל לא יקלו עליך לבלוע. בפרט אם את חווה עכשיו קשיי עיכול שלא הכרת קודם, או סובלת מבחילות וחלילה הקאות. נטילה של תוסף תזונה, מולטי ויטמין בהריון, יכולה להשפיע במידת מה ולהקשות עליך בכל מה שקשור לאכילה, לבליעה ולאופן היציאה כמובן.

 

מה היתרון של מולטי ויטמין COMFORT באבקה?

 ישנם כמה וכמה יתרונות:

  • מדובר באבקה טעימה שמתמוססת בפה לכן נבלעת בקלות, לעומת בליעת טבליה גדולה, יחסית, של מולטי ויטמין רגיל
  • שהאבקה ממש טעימה, כבר אמרנו?
  • האבקה ארוזה בקפידה בשקיות אטומות, השומרות על טריותה ועל איכות המינרלים והוויטמינים שהיא מכילה
  • קל ונוח לשאת שקית או שתיים בתיק, למקרה ששכחת ליטול את המולטי ויטמין בבית.