גודל פונט
נשים

מבוסס מחקרית: יש פתרון לצלוליט שפועל מבפנים

אם צלוליט מטריד גם אותך, את לא לבד. נשים רבות מוטרדות מתופעה זו, ומחפשות פתרונות שיוכלו לשפר את המצב. מחקר שפורסם במגזין המדעי JOURNAL OF MEDICINAL FOOD מצא כי: אבקת קולגן עם פטנט ה- ®VERISOL , שאולי כבר שמעת עליה בהקשר למראה עור פנים זוהר, פועלת מבפנים ויכולה להביא לשיפור בצלוליט.

ת. פרסום:
ת. עדכון אחרון:
זמן קריאה: 3 דקות
צלוליט

בקיצור, הכי חשוב לדעת ש:

  1. צלוליט היא תופעה נפוצה שמטרידה הרבה נשים, ומקושרת לירידה ברמת הקולגן בעור.
  2. אבקת קולגן עם פטנט ה- ®VERISOL מכילה מקטעים ייחודיים של קולגן, הגורמים להגברת ייצור הקולגן הטבעי בגוף.
  3. מחקר קליני בדק ומצא: תיסוף יומי באבקת קולגן עם פטנט ה- ®VERISOL הביא לשיפור במצב הצלוליט.

מה לא ניסית לעשות כדי להעלים צלוליט? ירידה במשקל, פעילות גופנית, עיסויים ומסאז’ים, קרמים יקרים ועוד. עם זאת, יש מעט מחקרים מדעיים שבדקו עד כמה טיפולים כאלו באמת עוזרים. אז מה כן יכול לעבוד? לפני שנענה על השאלה הזו, בואי נבין מקרוב מה זה בעצם צלוליט.

 

 

מה זה צלוליט?

קודם כל, את לא לבד. צלוליט היא תופעה נפוצה המשפיעה על כ-85% מהנשים מעל גיל 20. התופעה שכיחה יותר בקרב אנשים במשקל עודף, אך בהחלט משפיעה גם על אנשים במשקל תקין.

אבל מה זה? אם נסתכל על העור בזכוכית מגדלת, נראה שצלוליט מאופיינת בהצטברות של טיפות שומן שחודרות לשכבת הדרמיס, השכבה הפנימית של העור. זה מה שיוצר את מראה ה”קוטג'”.

איך השומן מגיע לשם ומה הקשר של קולגן לכל הסיפור?

ישנם גורמים רבים לצלוליט הכוללים למשל שינויים בחילוף החומרים, תזונה, פעילות גופנית, השמנה, נטייה גנטית, גורמים הורמונליים ועוד. אחד הגורמים המשוערים לצלוליט מקושר לשינויים במבנה העור. למה הכוונה?  שכבת הדרמיס של העור עשירה בחלבונים כמו קולגן ואלסטין. חלבונים אלו חשובים למבנה העור, והם אלו שמעניקים לו את הגמישות, הלחות והחוזק שלו. העניין הוא, שעם הגיל ישנה ירידה בכמות הקולגן, וכתוצאה מכך יש פגיעה במבנה העור והיחלשות שלו. משערים כי שינויים אלו קשורים בהיווצרות הצלוליט. אגב, הירידה ברמת הקולגן בעור היא גם זו שמובילה ליצירת קמטים.

יש דרך להגדיל את כמות הקולגן בעור?

בהחלט כן. זו הדרך שבה עובדת אבקת קולגן עם פטנט ה- ®VERISOL, הידועה בהקשר של שיפור מראה עור הפנים. בכתבה זו נרצה לספר לך איך היא פועלת בצלוליטיס. הרעיון הוא לפעול מבפנים, לגייס את המנגנונים הטבעיים של הגוף, ולעודד את העור לייצר יותר קולגן.

אבקת קולגן עם פטנט ה- ®VERISOL מכילה מקטעים ספיציפיים של חלבון הקולגן (כלומר חתיכות מסוימות מתוך החלבון). כאשר מקטעים ייחודיים אלו מגיעים אל העור, הם מסמנים לו להגביר את ייצור הקולגן בתוכו. ואכן, מחקרים קליניים הראו כי שימוש באבקת קולגן עם פטנט ה- ®VERISOL במינון של 2.5 גרם ליום, הביא לעלייה בייצור הקולגן בעור.

זה יכול לעזור בצלוליט?

שמחים ששאלת. אבקת קולגן עם פטנט ה- ®VERISOL נבדקה במחקר קליני שכלל כ-100 נשים עם צלוליט. הנשים חולקו לשתי קבוצות: קבוצה אחת קיבלה אבקת קולגן עם פטנט ה- ®VERISOL ואילו הקבוצה השנייה קיבלה פלסבו. לאחר 3 חודשים של תיסוף יומי, נראה שיפור מובהק ברמת הצלוליט בקבוצה שקיבלה את אבקת קולגן עם פטנט ה- ®VERISOL. השיפור המשיך גם לאחר 3 חודשים נוספים של תיסוף. ככה זה כשפועלים מבפנים.

מקורות:

References:

Schunck M et al. Dietary Supplementation with Specific Collagen Peptides Has a Body Mass Index-Dependent Beneficial Effect on Cellulite Morphology. J Med Food. 2015; 18(12): 1340–1348.