גודל פונט
נשים

9 אפליקציות הריון שאת חייבת להכיר

פעם, הסבתות שלנו ספרו 9 חודשים, היום אנחנו סופרות 42 שבועות, אבל בפועל הריון יכול להימשך יותר משנה, לפחות עבור כמחצית הנשים בישראל, שמתכננות ומתכוננות לפחות 3 חודשים לפני ההתעברות עצמה

ת. פרסום:
ת. עדכון אחרון:
זמן קריאה: 2 דקות
אפליקציית הריון

בקיצור, הכי חשוב לדעת ש:

  1. הריון הוא חוויה חד פעמית, שאתן רוצות לתעד, לזכור, ליהנות ממנה וגם לעבור אותה בבטחה
  2. לשם כך, ישנן לא מעט אפליקציות שניתן להוריד לסמארטפון ולהתחיל לחגוג. הנה 9 אפליקציות הריון ממש שוות שכדאי להכיר
  3. ואל תשכחו להירשם לעדכוני ההריון של אלטמן לפי שבוע ההריון

על פי הערכות רפואיות כמחצית ההריונות בישראל הם מתוכננים, וכשליש מהם הם הריונות ראשונים. כאשר הבטן מתחילה לתפוח, מיד עולה ה-שאלה: מתי תתרחש הלידה? אמנם אין לנו דרך לדעת בוודאות מתי בדיוק התעברנו, אבל הראש הדיגיטלי ממציא לנו פטנטים ואינספור אפליקציות כדי לסייע לנו לחשב חישובים – שיעזרו גם בשלבי התכנון המוקדמים וגם בשלב התפתחות העובר. כולל מחשבון הריון.

היום כבר אפשר לשמוע את הדופק שלו או שלה, לצלם את הבטן המתעגלת ואפילו להיכנס לתיק הרפואי ולשלוף ממנו את ממצאי הבדיקות השונות.

שמחים להכיר לכן 9 אפליקציות הריון ששווה להוריד לסמארטפון.

איך לחשב את יום הביוץ?

חישוב יום הביוץ הוא מידע חיוני עבור נשים המתכננות כניסה להריון או עבור נשים שעוברות טיפולי הפריה. האפליקציות הבאות מחשבות את התאריך ואפילו שותלות “התראות סקסיות” ביומן שלכן, אם תבחרו בכך.

אפליקציית Glow

אפליקציית Femcal

לחייך מהבטן:

מעקב אחר הריון לא חייב להיות מלווה רק בהסברים מילוליים, אפליקציית ההריון הבאה ממחישה את שבועות ההיריון בצורה גראפית וצילומית.

אפליקציית  Step by step

יש גם אפליקציית הריון בעברית, לשם שינוי, שמסייעת לתעד שלבים שונים בהריון, בעזרת תמונות, ומאפשרת הצטרפות לפורום הריוניות, קריאת מאמרים, חיפוש במאגרי שמות, כלים לתזמון צירים, טפסים שניתן להוריד ואפילו קופונים שונים לרכישות עבור התינוק או התינוקת שבדרך.

אפליקציית פורטי

אחד החששות הגדולים של אמהות מניקות או של נשים בהריון הוא להשתמש בתרופה שעלולה להשפיע על העובר. זה לא אומר שאימהות צריכות לסבול: יש לא מעט תרופות המותרות לשימוש במהלך ההריון, להורדת חום, לשיכוך כאבים, ואפילו אנטיביוטיקה למצבי דלקת. איך יודעים? אפליקציית ההריון mommymeds  פותחה על ידי רופא ממרכז רפואי ידוע בטקסס, ארצות הברית. אפשר לחפש תרופה לפי קטגוריה לפי שם, יש הפרדה של תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם, ואם מסובך להקליד את השם, אפשר לסרוק את הברקוד שעל האריזה.

ואם אתן רוצות להקשיב לפעימות לב של העובר, זו האפליקציה בשבילכן:

אפליקציית  My Baby’s Beat

יש אפילו אפליקציות הריון שיאפשרו לכן לצלם את הבטן באותה התנוחה, כדי לעקוב אחרי ההתעגלות המבורכת. מכל התמונות המצטברות מומלץ לייצר סרטון חמוד למזכרת.

אפליקציית Cinemama

כדי שתדעו כמה ואיך להתאמן בהריון, הנה שתי אפליקציות שמציעות מידע ותרגילים מתאימים, לפי שבועות ההריון. השלישית מציעה תרגילים שיעזרו לשמור על שרירי רצפת האגן, שעלולים לספוג חבלה במהלך הלידה.

אפליקציית  Oh baby

אפליקציית  Pregnancy Pelvic Floor Plan