גודל פונט
נשים

מחפשת אבקת קולגן מומלצת? הכירי את קולגן עם פטנט ה-®VERISOL

נכון, מדובר בטרנד, אבל טרנד הקולגן, שכובש עוד ועוד נשים בעולם, מראה תוצאות: העור נראה צעיר יותר וגמיש יותר, ואפילו זוהר. איך תבחרי את הקולגן שלך, למה ממש חשוב שתכניסי אותו לשגרה ולמה אבקת קולגן עם פטנט ה-®VERISOL עושה הכי טוב את העבודה?

ת. פרסום:
ת. עדכון אחרון:
זמן קריאה: 3 דקות
קולגן עם פטנט ה-®VERISOL

בקיצור, הכי חשוב לדעת ש:

  1. אבקת קולגן וחומצה היאלרונית עם פטנט ה-®VERISOL פותחה ונחקרה במיוחד עבור טיפוח העור על ידי חברת Gelita, החברה המובילה בעולם בתחום הקולגן.
  2. קולגן באבקה עם חומצה היאלרונית עם פטנט ה-®VERISOL בטוח לשימוש ומכיל פי שלושה קולגן במנה לעומת קולגן בטבלייה.
  3. שימוש יומיומי מבטיח תוצאות בתוך מספר חודשים.

את רואה אותו בטלוויזיה, קוראת עליו ברשת ושומעת עליו מחברות. המפורסמות שותות אותו, מדברות עליו וממליצות עליו, ואת, איך לא, רוצה גם קולגן. אז איך תדעי איזו אבקת קולגן מומלצת ומהו הקולגן שבאמת ישדרג את מראה העור שלך?

בריף קצר על קולגן

הקולגן הוא החלבון שבזכותו העור שלנו נראה מתוח, גמיש וצעיר. לצערנו, סביב גיל 30 ייצורו של הקולגן פוחת ואנחנו מתחילות לאבד קולגן, וכן – הקמטוטים, הצלוליטיס, צניחת העור והציפורניים שנשברות הם חלק מתופעות החסר של הקולגן בעור. לשמחתנו, המדע לא שוכח גם את העור, וישנם כיום תוספי קולגן שמגיעים באבקה ונבדקו מחקרית, וצריכה קבועה שלהם מראה תוצאות!

למה דווקא הקולגן הפטנטי ®VERISOL?

כדי לראות תוצאות הקולגן צריך להגיע מפנים אל שכבות העור העמוקות ביותר ולעודד ייצור קולגן טבעי חדש בתאים. וזה בדיוק מה שעושה אבקת הקולגן הפטנטי ®VERISOL שפיתחה חברת Gelita, החברה המובילה בעולם בתחום הקולגן, במיוחד עבור טיפוח העור.

איך עובד הקולגן הפטנטי ®VERISOL?

ובכן, מתברר שלא מספיק לבלוע את הקולגן, הוא גם צריך לעבור בהצלחה את כל הדרך מהפה אל התחנה הסופית שלו – תאי העור. הקולגן הפטנטי ®VERISOL מכיל מקטעים מפורקים של חלבון הקולגן עם חומצות האמינו (אבני הבניין של החלבונים) הייחודיות לקולגן בעור. למקטעים הייחודיים הללו יש יכולת להיספג בשלמותם ממערכת העיכול אל זרם הדם, וממנו להגיע אל שכבות העור העמוקות, שם הם פועלים באופן ממוקד על תאי העור ומעודדים אותם להגביר את ייצור הקולגן הטבעי. ולא רק: במקביל לעידוד ייצור הקולגן הטבעי בתאים, מקטעי הקולגן של ®VERISOL גם מעכבים את פירוק הקולגן שכבר קיים בהם. התוצאה פשוטה: קצב ייצור הקולגן בתאים עולה על קצב פירוקו, ואת קיבלת יותר קולגן.

ועכשיו, קבלי גם את זה: מקטעי חלבון הקולגן שמכיל הקולגן הפטנטי של ®VERISOL נחתכו במעבדות החברה כך שהוא זהה לקולגן שהעור שלנו מאבד!

רוצה עוד? ניתן למצוא היום מוצר בו בנוסף לאבקת הקולגן הפטנטי של ®VERISOL יש גם מינון גבוה של חומצה היאלרונית ונוגדי חמצון מתמציות רימונים ואוכמניות הפועלים כנגד נזקים סביבתיים דוגמת עישון, קרינה וזיהום אוויר.

אז בואי נסכם:

  1. האם אבקת קולגן מומלצת? קולגן באבקה עדיף על קולגן בטבלייה, כיוון שבכל מנת אבקה יש פי שלושה קולגן מאשר במנת טבלייה. 
  2. החלטת לצרוך קולגן? לכי על אבקה עם פטנט שנחקר ופותח במיוחד לטיפוח המראה, כמו פטנט ה-®VERISOL.
  3. הוא בטוח לשימוש – מחקר שבדק את השימוש במנה יומית של קולגן פטנטי®VERISOL בכמות של 2.5 גרם, מצא שהוא בטוח לשימוש לטווח ארוך.
  4. הוא קל לשימוש – הכניסי את צריכת אבקת הקולגן לשגרה היומית שלך. שותה כוס מים בבוקר? הוסיפי את אבקת קולגן ®VERISOL עם החומצה ההיאלרונית למים, הם רק יהיו טעימים יותר. מסתובבת עם בקבוק? שפכי את האבקה פנימה, והנה, כבר עשית משהו קטן בשביל עצמך היום.
  5. זה לא קורה ביום אחד, אבל זה קורה! בתוך חודשיים-שלושה כבר תתחילי לראות תוצאות ואחרי חצי שנה השינוי יהיה ברור.