גודל פונט
בריאות העור

כל מה שכדאי לדעת על קסרדין – צמח המרפא לעור שיחזיר לו את הלחות

טיפוח העור נחשב לעניין קוסמטי, ואולם לשמירה על העור ולמניעת יובש ישנה חשיבות רבה יותר מאשר מראה ואסתטיקה. העור הוא האבר הגדול ביותר בגוף ויש לו תפקידים רבים וחשובים בהגנה על הגוף ועל הבריאות.

ת. פרסום:
ת. עדכון אחרון:
זמן קריאה: 2 דקות
צמח מרפא לעור

בקיצור, הכי חשוב לדעת ש:

  1. גורמים רבים ושונים שמזרזים אבדן של לחות ושומן בעור. טיפוח העור ומניעת יובש חשובים לא רק מבחינה אסתטית, אלא תורמים לשמירה על בריאות העור
  2. פלקסיטול תחליב גוף לעור יבש ופלקסיטול תרחיץ ללא סבון הינם תכשירי לחות חדשים על המכילים חומר טבעי בשם קסרדין המופק מצמח המרפא מרווה מרושתת
  3. בזכות המרכיב החדשני והטבעי קסרדין, התכשירים יעילים לאורך זמן, עדינים ומתאימים למריחה על שטחי עור נרחבים, ואין בהם חומרי בישום, פארבנים או נגזרות של פרפין

כידוע, תנאי מזג האוויר, שימוש במים ובחומרי ניקוי וסיבות נוספות – תורמים ליובש של העור שיכול להתבטא בקילופי עור, בסדקים, בהרגשת גרד ועוד. על כן, אחת ההמלצות החשובות ביותר בשמירה על עור חיוני ובריא היא להשתמש במשחות שמספקות לו לחות.

פלקסיטול תחליב גוף לעור יבש ופלקסיטול תרחיץ ללא סבון הינם תכשירי לחות חדשים המכילים חומר טבעי בשם קסרדין, שמצטרפים לסדרת תכשירי פלקסיטול המיועדים לשפתיים, לציפורניים, לכפות הידיים ולכפות הרגליים.

צמח מרפא לעור

קסרדין מופק מצמח מרפא שנקרא מרווה מרושתת. כדי להפיק קסרדין, יש לגדל את הצמח בתנאים מלאכותיים המדמים יובש קיצוני. תנאים אלה נקראים בשפה המדעית תנאים קסרופיטיים, וניתן למצוא אותם במדבריות ובאזורי יובש קיצוניים.

בתנאים קסרופיטיים על צמחים לפתח יכולות והסתגלות ליובש, כדי לשרוד, בעזרת מנגנונים שעוזרים להם להתאים את עצמם למחסור במים. בין השאר, באמצעות העלאת ריכוז של קבוצת תרכובות שידועה בשם ביופלבנואידים – הידועים כנוגדי חמצון.

ישנם תכשירים קוסמטיים רבים המופקים מצמחים. זוהי תעשייה מדעית חכמה שיודעת לרתום את הטבע לטובת הבריאות. השינוי בריכוז של אותם ביופלבנואידים מסייע למרווה המרושתת לא רק להתמודד עם היובש שנכפה עליה בעת הגידול, אלא גם לייצר חומר מרוכז ופעיל במיוחד – קסרדין. שילובו של קסרדין בתכשירי טיפוח מזין את העור בלחות אינטנסיבית ומידית, שנמשכת לאורך 24 שעות”, מסביר ברי גולדברג, רוקח מורשה.

“אלה הם מוצרים חדשניים שבאים להרחיב את סדרת מוצרי פלקסיטול ולתת מענה רוחבי הכולל את כל מצבי היובש בעור שקיימים”.

פלקסיטול תחליב גוף לעור יבש ופלקסיטול תרחיץ ללא סבון הינם תכשירי לחות טבעיים, המיועדים לעור יבש מאד. התכשירים הינם עדינים וללא חומרים שעלולים לגרות את העור, כגון פאראבנים, חומרי בישום, חומרי צבע או נגזרות של פרפין (נפט). התכשירים מתאימים למריחה על שטחי גוף נרחבים, השפעתם לאורך זמן הוכחה במחקרים.