גודל פונט

מדיניות ביטולים

מוצרים פגומים, ביטול עסקה והחזרת מוצרים:

ביטול עסקת רכישה שבוצעה באתר האינטרנט של אלטמן ייעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981 (“החוק”).

ביטול עסקת רכישה שבוצעה באתר החברה תתאפשר על ידי מתן הודעת ביטול מטעם הלקוח, בדרכים המפורטות במסמך זה, וזאת תוך 14 יום מקבלת המוצר (או ממועד קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר).

ביטול עסקה על ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם בחוק) יתאפשר תוך 4 חודשים מהמועד הנ”ל ובלבד שההתקשרות כללה שיחה (לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית).

 

הדרכים למסירת הודעת הביטול על ידי הלקוח:

בעל פה בטלפון מספר 6505*

בדואר רשום לכתובת משה אביב 2, אור יהודה.

בדואר אלקטרוני בכתובת altman@altman.co.il

 

ביטול העסקה:

בהודעת הביטול על הלקוח לציין שם מלא ומספר תעודת זהות.

הלקוח מתחייב לבדוק את המוצר שהזמין מייד לאחר קבלתו. במקרה של תלונה/ פגם, הלקוח מאשר שאלטמן תעביר את פרטיו ופרטי תלונתו ליצרן/ספק המוצר.

החזרת מוצר תתאפשר אם לא נפגם על ידי הלקוח.

ביטול עסקה שבוצעה באתר יתאפשר תוך 14 יום מקבלת המוצר/ המסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר, באמצעות מסירת הודעת ביטול כאמור לעיל.

בביטול רכישה בהתאם למסמך זה, יוחזר ללקוח המחיר ששולם תוך 14 יום ממועד קבלת הודעת הביטול של הלקוח ויימסר לו עותק מהודעת ביטול החיוב. ההחזר יבוצע בקיזוז דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.

לקוח המעוניין לבטל רכישת מוצר, יחזיר את המוצר לאלטמן.

מתן החזר בגין מוצרים שנרכשו במבצע יבוצע בהתאם לסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח בגין אותו מוצר שהוחזר. במקרה של הטבות נלוות, יינתן החזר רק בהחזרת מלוא המוצרים לגביהם ניתנו הטבות עקב רכישת המוצר המוחזר.

לא ניתן לבצע זיכויים בכרטיסי דיירקט. במידה וביצעתם עסקה בכרטיס דיירקט, הזיכוי ייעשה באמצעות קופון לרכישה באתר.

על אף האמור במסמך זה, במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה, איחור באספקה או אי קיום תנאי כלשהו של העסקה – לא ייגבו מהלקוח דמי ביטול כלשהם. בנוסף, במקרה כאמור, החזרת המוצר תיעשה במקום מסירתו (כלומר במקרה של מוצר שסופק באמצעות שליח עד הבית, איסוף המוצר מבית הלקוח ייעשה על ידי אלטמן ועל חשבונה).

 

החזרת מוצרים תתאפשר בדרכים הבאות:

בדואר: ניתן לשלוח אלינו מוצרים לכתובת משה אביב 2, אור יהודה. יש להשתמש בשירותי דואר רשום בלבד על מנת שניתן יהיה לעקוב אחרי החבילה.

באמצעות שליחות שתואמה על ידינו: ניתן לתאם מולנו איסוף של המוצר מכתובת לבחירתכם. השליח יאסוף את המוצרים ויחזיר אותם אלינו עד 6 ימי עסקים מרגע האיסוף. עלות השילוח היא 38.9 ש”ח, ללא קשר לדמי ביטול או כל עלות נוספת שכרוכה בביטול העסקה.

באמצעות שליחות כפולה: ניתן לתאם מולנו איסוף של המוצר מכתובת לבחירתכם בהזמנה הבאה שלכם הכוללת משלוח באמצעות שליח. השליח שסיפק עבורכם את החבילה יאסוף את המוצר ויחזיר אותו אלינו עד 6 ימי עסקים מרגע האיסוף. עלות השליחות הנה 14 ש”ח (לא כולל עלות המשלוח של ההזמנה החדשה עצמה, בהתאם למדיניות המשלוחים באתר) וללא קשר לדמי ביטול או כל עלות נוספת שכרוכה בביטול העסקה הקודמת. לתיאום שליחות כפולה יש ליצור עמנו קשר טלפוני לפני ביצוע ההזמנה החדשה ולציין בפנייתכם כי ברצונכם לתאם החזרת מוצר. החיוב עבור השליחות יתבצע טלפונית בנפרד מההזמנה החדשה. יש לציין בהזמנה החדשה בהערות כי מדובר בשליחות כפולה.

בהגעה אלינו: ניתן להחזיר מוצרים בכתובת משה אביב 2, אור יהודה, בימים א’-ה’, בין השעות 08:00-17:00.