אלטמן רוקחות טבעית- תוספי תזונה - עמוד הבית

גיל המעבר

גיל המעבר תפס אותך לא מוכנה? יש מה לעשות. העשירי את תזונתך בסויה, בטטות, תירס, חיטה מלאה וסידן ועשי הרבה פעילות גופנית. צמחי מרפא ותכשירים הומיאופתיים בהחלט יכולים להקל על התסמינים

גיל המעבר מתאפיין אצל חלק גדול מהנשים בתופעות שונות: גלי חום, עצבנות יתר, הזעות בלילה, יובש נרתיקי ועוד.

 

שינוי בתזונה ובאורח החיים יכול לסייע באיזון הכללי של הגוף ובהפחתת תסמיני גיל המעבר. מומלץ להעשיר את התזונה בפיטואסטרגונים, המצויים במזונות כדוגמת פולי סויה, בטטות, תירס, חיטה מלאה, אגוזים, ברוקולי ועוד. בגיל המעבר מתחיל תהליך של הידלדלות והחלשות של עצמות הגוף, ולכן מומלץ להעשיר את התזונה בסידן.

פעילות גופנית מומלצת מאוד למניעת השמנה, שמירת מסת העצם, שחרור ממתחים ולהרגשה כללית טובה. נשים המצויות בכושר גופני טוב ואוכלות תזונה מאוזנת סובלות פחות מתופעות גיל המעבר.

 

קיימים צמחי מרפא, הניתנים בהתאמה אישית, ותכשירים הומיאופתיים בעלי השפעה מאזנת על המערכת ההורמונאלית, שיכולים להביא להקלה בתסמיני גיל המעבר השונים.

 

עבור לתוכן העמוד