מחקרים חדשים שבדקו את ההשפעות השונות של ויטמין D מצאו כי הוא השפיע לטובה על תפקוד השרירים, תרם לעלייה ברמת הכולסטרול הטוב ואף ייתכן ששיפר את סיכויי ההחלמה מסרטן המעי הגס
מחקרים רבים שנעשו בשנים האחרונות מוכיחים כי לוויטמין D השפעה נרחבת על בריאותנו. מתבר כי ויטמין D מסייע במניעת שברים ומחלות רבות, בהן סוכרת ומחלות לב, ואפילו סוגים שונים של סרטן
1 מכל 7 מתבגרים סובל מחוסר בוויטמין D. מחקרים מצאו כי קיים קשר ישיר בין רמת ויטמין D לבין כוח וחוזק שרירים בבנות מתבגרות ובין חוסר בוויטמין D במתבגרים והשמנה. מקבץ מחקרים